Jump to content

hur får man tillgång till planen på SAN FIERRO?

Danne
 Share

Recommended Posts

hej!

jag har en fråga bara. jag klara ett uppdrag där man skulle åka in och döda några killar och rädda en annan så när det var klart så trode jag att man kunde börja åka flygplan för att grinden var öppen. men när jag åkte dit så stog det att jag var tvungen att ha mer skills för att kunna få gå in där.

så frågan är. hur gör jag för att få tillgång till planen i SAN FIERRO?

skulle bli glad om någon svara för jag älskar att flyga flyg plan så jag vill börja åka flyg plan så snabbt som möjlig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej!

jag har en fråga bara. jag klara ett uppdrag där man skulle åka in och döda några killar och rädda en annan så när det var klart så trode jag att man kunde börja åka flygplan för att grinden var öppen. men när jag åkte dit så stog det att jag var tvungen att ha mer skills för att kunna få gå in där.

så frågan är. hur gör jag för att få tillgång till planen i SAN FIERRO?

skulle bli glad om någon svara för jag älskar att flyga flyg plan så jag vill börja åka flyg plan så snabbt som möjlig

Man måste ha license för en pilot, och det får man ,när man har gått flygskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det tredje eller andra ön???

det är tredje... ett lätt sätt att veta villken som är villken är att tänka så här.

LOS SANTOS = LOS-angeles

SAN FIERRO = SAN-fransico

LAS VENTURAS = LAS-vegas

sen om man vet att LAS VENURAS är las vegas så är det ganska lätta att komma ihåg att det är sista staden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett konstigt bugg som kanske kan uppfattas som fusk av vissa är att om man ställer sig vid vaktkuren och hoppar och studsar samtidigt som man trycker sig mot kuren hör man tillslut ett "klirr" och sedan öppnas porten. Kanske är tråkigt men det är ju inget regelrätt fusk, mer att likna vid att hoppa över staketet i Los Santos enligt min mening...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor