Danne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hej! jag har en fråga bara. jag klara ett uppdrag där man skulle åka in och döda några killar och rädda en annan så när det var klart så trode jag att man kunde börja åka flygplan för att grinden var öppen. men när jag åkte dit så stog det att jag var tvungen att ha mer skills för att kunna få gå in där. så frågan är. hur gör jag för att få tillgång till planen i SAN FIERRO? skulle bli glad om någon svara för jag älskar att flyga flyg plan så jag vill börja åka flyg plan så snabbt som möjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hej! jag har en fråga bara. jag klara ett uppdrag där man skulle åka in och döda några killar och rädda en annan så när det var klart så trode jag att man kunde börja åka flygplan för att grinden var öppen. men när jag åkte dit så stog det att jag var tvungen att ha mer skills för att kunna få gå in där. så frågan är. hur gör jag för att få tillgång till planen i SAN FIERRO? skulle bli glad om någon svara för jag älskar att flyga flyg plan så jag vill börja åka flyg plan så snabbt som möjlig Man måste ha license för en pilot, och det får man ,när man har gått flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 var är flygskolan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 var är flygskolan då? Las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är det tredje eller andra ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Las venturas nej vad tråkigt.... du måste man vänta...åååååå! vart ligger flygskolan da är det på flygplatsen i LAS VENTURAS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är det tredje eller andra ön??? det är tredje... ett lätt sätt att veta villken som är villken är att tänka så här. LOS SANTOS = LOS-angeles SAN FIERRO = SAN-fransico LAS VENTURAS = LAS-vegas sen om man vet att LAS VENURAS är las vegas så är det ganska lätta att komma ihåg att det är sista staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 NUbs Den e i öknen! När du köper flygplans ställer gör du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är tredje... ett lätt sätt att veta villken som är villken är att tänka så här. LOS SANTOS = LOS-angeles SAN FIERRO = SAN-fransico LAS VENTURAS = LAS-vegas sen om man vet att LAS VENURAS är las vegas så är det ganska lätta att komma ihåg att det är sista staden LOSSANLAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta82 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ett konstigt bugg som kanske kan uppfattas som fusk av vissa är att om man ställer sig vid vaktkuren och hoppar och studsar samtidigt som man trycker sig mot kuren hör man tillslut ett "klirr" och sedan öppnas porten. Kanske är tråkigt men det är ju inget regelrätt fusk, mer att likna vid att hoppa över staketet i Los Santos enligt min mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts