Luve ViceCity Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Finns det nåt "DODO" me landnings ställ så man kan landa på marken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det ska finnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Luve ViceCity Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det ska finnas! VArt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Vät änte, jag vet bara att R* skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Kolla filmstudeon där finns en Skimmer eller vad den heter typ som Dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Men den landar inte på land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Vad jag vet finns det bara en och det är den som flyger runt med bannern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag använde skimmern till ett uppdrag som var i närheten av hamnen på andra ön landade med skimmern på gatan i riktning mot vattnet (man fick nämligen 5 stjärnor på det uppdraget har jag för mig) sen när jag gjort vad jag skulle satte jag mig i planet och man kan åka på land lite långsamt men 'nd¨jag var ju rätt nära vattnet så jag gled i precis när fbi eller om det var swat som kom stormande (kan vart 4 stjärnor) och startade planet och flög iväg har använt planet till en hel del uppdrag nära vattnetoch till vissa bara som transport medel för att ta sig dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts