aikjonas12 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 PÅ tradition kostar SA 649:- är det inte lite väl dyrt, finns det inget billigare, kanske e billigare att beställa från nätet :"> Jag hadde inte 2 spel att byta ut tyvär(Jag menar inte att jag inte har haft gta 3+ vice city ) PS.längtar tills jag får spelet .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag längtar oxo tills jag får mitt spel beställde det idag på www.gamshop.se ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag längtar oxo tills jag får mitt spel beställde det idag på www.gamshop.se ... oj har du inte fått spelet än, stackars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Dyrt ?? Det är ju billigt för ett sånt fantastiskt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Dyrt ?? Det är ju billigt för ett sånt fantastiskt spel jo, men de finns ju billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jo, men de finns ju billigare Jo , men om det inte skulle finnas på når annat ställe , så skulle det vara billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det var synnerligen dyrt, lika dyrt som Siba. Det bästa jag sett är elgiganten för endast 499kr men de hade slut på sinna spel så nu får jag sitta hemma och gråta ögonen ur mig för att jag inte har San Andreas. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta82 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tradition har väl prisgaranti? Det sa dom till mig i alla fall. Då är det väl bara ta med er någonting som bevisar att t.ex. Elgiganten säljer spelet för 499 kr så får du se om dom står sitt kast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Att tradition har prisgaranti vet jag inte men elgiganten körde en sådan drive vet jag för några år sedan, oj vad man tjänade stålar på d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag skickade ut min mamma till Elgiganten i bromma att köpa det i lördags och det fanns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 galnegus vilken lyx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sorting Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja köpte mitt på tradition för 499kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sorting Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 599 menar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag köpte mitt spel på gameshop 549:- Sorting - Använd "Edit" nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja lämnade in 2 skitspel o fick de för 99:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag köpte mitt direkt på webbhallen.com enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts