J-coop Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Någon som vet något företag som jag inte har köpt. Jag har köpt Strip cluben, malibu club, printing works, interglobal films, taxi företaget, glassfabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 hamnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Någon som vet något företag som jag inte har köpt. Jag har köpt Strip cluben, malibu club, printing works, interglobal films, taxi företaget, glassfabriken vad händer när man köper strip klubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) Man kan gå in o kolla på tjejer...om du låter en tjej dansa för dig i dans rumet...tills du förlorat $600 så kommer du få 4000 varje dag där ifrån...+att bartender bruden (den sexiga) kommer dansa vid stång i ett rum när du gjort det första o klarat stripklubben...SKIT HÄRLIG!haha!! Redigerad 24 november, 2002 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Bil företaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 han menar sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Finns det 15 eller 16 hus att köpa?? För jag har 15 och hittar inte det 16:de (om det finns... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts