Tigerr Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag har märkt en konstig sak när jag spelar. efter att ha skjutit en fiende, så kan jag inte plocka upp dennas vapen. samma sak gäller när jag ska ta fallskärmen som finns i det lilla skjulet uppe på ett av bergen. jag går över vapnet, eller fallskärmen, men plockar inte upp det. måste man trycka på någon speciell knapp också samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 du måste trycka på L1 om du redan har den typen av vapen på dig(kan bara ha ett vapen av varje typ)..fast fallskärmen fattar jag inte varför du inte kan ta upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rivfader Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det beror på att du redan har ett vapen (som är bättre?) på den platsen. Jag var tvungen att spraya slut på en full sprayburk för att kunna plocka upp en brandsläckare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 mm. vapnen vet jag att det är så om man redan har ett i samma kategori. men fallskärmen borde jag väl kunna ta upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det beror på att du redan har ett vapen (som är bättre?) på den platsen. Jag var tvungen att spraya slut på en full sprayburk för att kunna plocka upp en brandsläckare. Nej så är det inte ... Man kan bara ha ett vapen av varje sort typ en pistol.. ett slag vapen typ baseball bat... En sorts shot gun å så...! inte det bästa men om du har ett vapen och vill ha det andra av en annan sort så trycker du på L1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rivfader Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 När inte "Press L1 to replace"-texten kommer upp är det lite svårt att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts