lulle Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag gjorde precis inbrott i SF och hitt 3 hus som va öppna på hela natten var jag på ett dåligt ställe eller blir man bättre så kommer det fler hus som e öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Pex Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag gjorde precis inbrott i SF och hitt 3 hus som va öppna på hela natten var jag på ett dåligt ställe eller blir man bättre så kommer det fler hus som e öppna men vet du vart lastbilen är som man behöver till att göra med inbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men vet du vart lastbilen är som man behöver till att göra med inbrott? Gå till gymet (Los santos) och gå över gatan när du står med näsan mot norr. Så går du in i en gård så står den där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men det finns en lasstbil i SF också är det bättre och ta den om man ska göra inbrott i SF e det mer hus som e öppna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vars är den da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men det finns en lasstbil i SF också är det bättre och ta den om man ska göra inbrott i SF e det mer hus som e öppna då? var finns den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts