mulla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tycker ni att jag ska fuska? Kommer jag att få 100% då? Men jag råkade fuska en gång, och nu säger det när jag sparar det kan finnas problem med spelet. Vill endast använda pengar,vapen armor fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag har faktiskt råka fuska en gång med armor cheat... men det är sånt som händer.. jag tycker personligen inte det är farligt att fuska om du inte gör det regelbundet i missionsen..om du fuskar lite ibland för att ha lite skojj spelar det ingen roll ju.. btw jag tror fortfarande man kan klara det till 100 % fast det blir ju tråkigare om man fuskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man ska inte fuska innan man klarat storyn iallafall.. I vice city va det så om man fuskade så fick man - poäng på status i menyn men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag tycker att man inte ska använda fusk.. bara när man har klarat spelet.. då kan de ju va skojj.. men inte på mission o sånt.. de e ju fusk då.. men jag skulle se en gång alla vapen.. så sparade jag.. o sen gjorde vapen fusken o sånt.. sen stängde jag av.. då kan man ju fortfarande klara 100% väl?? om de nu stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har klarat hela SA med fusk ,de var jättekul , man slipper ta båt med bil på vatten fusket, lätt att döda alla med Bazooka, FAN HELLER ; FUSK SUGER SÅ HÅÅÅÅÅÅRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 fuska om man vill, jag bryr mig itne, alla får spela på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcello Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fusk e för dem som är för dåliga för att klara GTA SA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fusk e väl kul när man har spelat sönder spelet i princip Men annars när man har gjort allt till 100% så har man nästan allt och behöver inte fuska. Det finns rätt coola grejor som man kan göra om man fuskar tyvärr.. alla blir galna osv Du får inte 100% om du fuskar, det stannar vid 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fusk e väl kul när man har spelat sönder spelet i princip Men annars när man har gjort allt till 100% så har man nästan allt och behöver inte fuska. Det finns rätt coola grejor som man kan göra om man fuskar tyvärr.. alla blir galna osv Du får inte 100% om du fuskar, det stannar vid 99% är det sant att man får 99%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 99% har det låtit som i de senaste spelen men jag har iaf kommit upp i 100% på en fil som jag fuskat på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) jag är för dålig på spel så jag fuskar. jag skäms inte för det utan står på mig och är ärlig! Redigerad 2 november, 2004 av Alexxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Låt dom fuska om dom vill, inget ni behöver bry er om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts