Cortez Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Behöver hjälp på ett uppdrag.. Första uppdraget för Og Loc. Man åker till stranden för att snacka med DJ:en, och sen får man dansa genom att trycka på knappar. Men det bästa jag har klarat hittils är 3100, och man behöver 4000. Nån som har nåt tips? Jag vet när man ska trycka på knapparna. Problemet är att jag tappar koncentrationen mitt i en lång rad med knapptryckningar och då går allt åt helvete.... Redigerad 2 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 när den knappen som du ska trycka på e inne i cirkeln, då ska man trycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Behöver hjälp på ett uppdrag.. Första uppdraget för Og Loc. Man åker till stranden för att snacka med DJ:en, och sen får man dansa genom att trycka på knappar. Men det bästa jag har klarat hittils är 3100, och man behöver 4000. Nån som har nåt tips? Samma här fast mitt bästa är 3960, sååååå nära jag var då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hihi jag klarade det på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jo jag fick 3990 en gång innan jag klarade det. Koncentrera dig bara på vart de olika knapparna sitter och tryck när de kommer i cirkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man ska nog trycka på knappen lite innan ikonen kommer in i cirkeln för att det tar lite tid från det att man trycker till det att det är nertryckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är ju typ bara 4:e:dels takter så det e inte så svårt..hitta rytmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är ju typ bara 4:e:dels takter så det e inte så svårt..hitta rytmen 4:e dels takter? För mig är det typ 10dels takter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) är ju typ bara 4:e:dels takter så det e inte så svårt..hitta rytmen 4:dels NOTER heter det! Det är 4:dels noter i 120. Redigerad 2 november, 2004 av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Heheh! Jag klarade det på första försöket! Fick 7600 eller nåt sånt! Men måste ha rytmen i kroppen! =P Simple as that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 FAAAAAN! Fick 3840 nu! Och jag gjorde en del missar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har oxå fastnat där och på lowdriver saken som ärnästan samma sak fast med pilarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 YEEEEES!!!! Jag fick 5350 och klarade att parkera den i garaget!!! Mission passed!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 YEEEEES!!!! Jag fick 5350 och klarade att parkera den i garaget!!! Mission passed!!!! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Är också på det uppdraget, fick 2300 första gången, skall testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta82 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad gör ni egentligen? Jag är ingen världsmästare på GTASA men just dansandet både på stranden/klubben/med bilen när man bara ska trycka i takt har jag absolut inga problem med. 6500 poäng vid första försöket har jag för mig att jag fick. Gäller nog bara att ni koncentrerar er hela låten igenom så ska ni nog se att ni grejar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag klanta till det flera gånger men fick ändå runt 4500 - 5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 asså ja klarade de på första men ja tryckte lite innan knappen var i cirkeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Få rytmen i fingrarna bara klarade det på andra försöket (första körde jag visst sönder lite människor på stranden ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts