Felle_banan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 exakt var kan jag köpa en KOSTYM... jag har sett att det finns ett ställe som heter Victim som jag tog mig till fast jag kan inte ta mig in där.. När kan jag gå in där??? Hur många procent o uppdrag måste jag ha gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 När du kommit till Las Venturas öppnar Victim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ajt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kostym köper man nordväst i Los Santos..affären heter "didier sachs" eller nått snarlikt ..det är en av de två som ligger precis bredvid varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Den är inte öppen för mig, när öppnar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ingen aning gick det efter jag klarat storyn så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 på kartan du får med när du köper spelet står den utsatt där? eller kanske på kartan i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 På kartan i spelet e den ut märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja vars köper man de lite dyrare kläderna som kostym mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts