yoou Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vilket är det svåraste uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Helt klart "Life´s a beach" har varit fast på det uppdraget i nästan 2 dagar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hittils för mig har det vart life´s a beach, ändå är jag på uppdrag 28 och inget har vart svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hittils för mig har det vart life´s a beach, ändå är jag på uppdrag 28 och inget har vart svårare. Hur klarade du den? högsta poängen jag har haft på det uppdraget är 3960 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kolllish Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Är det bara jag som tycker att uppdraget på san fierro där man ska skjuta ner småflygplan hos zero är ruggigt svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hur kan ni tycka att Life's a beach e svårt? JEEZ! klarade det på första försöket! känn rytmen i kroppen och tryck på varje 4:del så e d skitlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det är ju inte bara 4-delar man ska trycka på, ibland upp till 4 gånger på en takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja, kollish ja hatar de upppdraget men kom förbi de precis nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Som Ozzy sa: känn rytmen i kroppen.. det blir enklare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det är ju inte bara 4-delar man ska trycka på, ibland upp till 4 gånger på en takt. JAMEN DUMBASS! 4:delar är 4 ggr per takt! Shit! prata inte om sånt du inte vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 JAMEN DUMBASS! 4:delar är 4 ggr per takt! Shit! prata inte om sånt du inte vet! Och var inte så jävla otrevlig mot alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det svåraste uppdraget är zero kan inte komma på namnet på uppdraget men man ska döda flera killar med red baron :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Själv tycker jag Zero's uppdrag va dom jobbigaste i hela spelet resten e inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 andra uppdraget hos Zero, är det nån som har klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Life´s a beach var skitsimpel. Tyckte det där uppdraget då man sitter bakom Smoke på en MC och skulle skjuta ryssar var jävligt svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Life´s a beach var skitsimpel. Tyckte det där uppdraget då man sitter bakom Smoke på en MC och skulle skjuta ryssar var jävligt svårt... Det var Los Santos Vagos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det var Los Santos Vagos. Ja, fy fan.. den hade jag problem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Life´s a beach klarade jag på första försöket.... JAG tycker iaf att det var enkelt ! svåraste är när man ska skjuta ner små planen med bomber hos Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hitils för mig så har det varit dedära Family eller vad de nu heter som man får av smoke.. när man ska fly från polisen efter man har gått igenom hotellet. de har varit de svåraste hitils för mig ^,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 flygskolan var ju äkligt svår ..den tog då jäligt lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts