mulla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej, Jag undrade, nu kom det en mindre ps2 i butik och det finns en som är stor. Den stora version nummer är 50004, vad är den mindre psonens då? eller är båda samma version men bara mindre och har inbyggd nätverks..... men kommer den nya gta versionen att släppas till ps3? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej, Jag undrade, nu kom det en mindre ps2 i butik och det finns en som är stor. Den stora version nummer är 50004, vad är den mindre psonens då? eller är båda samma version men bara mindre och har inbyggd nätverks..... men kommer den nya gta versionen att släppas till ps3? :'( whaT? playstation3 släpps inte förrän år 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 whaT? playstation3 släpps inte förrän år 2005 är år 2k5 om knappt 3månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sony tror att ps2 har en marknad till år 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 och men har den lilla ps2 och den stora senaste samma version nummer? 50004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Den nyaste har SCPH-7000X X varierar beroende på i vilket land man köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Den nyaste har SCPH-7000X X varierar beroende på i vilket land man köpte den. ohh shittt... då kommer jag inte kunna spela nästa gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ohh shittt... :( då kommer jag inte kunna spela nästa gta :(:( det kommer du nog, nästa GTA kommer förhoppningsvis ut nästa år, och då har inte PS3 kommit ut vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts