Speeder Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja, då har www.mobilsida.2u.se öppnat igen! Där kan ni få hjälp och läsa rewievs av mobiler. Forumet hade mer än 100 medlemmar förut men efter att servern krachat måste den startas om! Ett måste för den intresserade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Eller så går ni till mobilforum.se som också är ett svenskt forum om mobiltelefoner men som har 3800 medlemmar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hehe... Stackars Snabber... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hehe... Stackars Snabber... stackars bortom-all-hjälp-personer slår vad att om man kollar "senast uppringda" så är det: mamma mamma pappa påfyllning pappa aktie-kurser mormor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Heheeheheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 stackars bortom-all-hjälp-personer slår vad att om man kollar "senast uppringda" så är det: mamma mamma pappa påfyllning pappa aktie-kurser mormor Woaw, när har du varit inne och snokat i min telefonbok? Först får jag veta att topp3 spionerar på mig via facket, och nu du...vad är det här för konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Aja, hjälp med mobiltelefoner får man i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Woaw, när har du varit inne och snokat i min telefonbok? Först får jag veta att topp3 spionerar på mig via facket, och nu du...vad är det här för konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts