MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 så vad har vi lärt oss idag? GÅ INTE IN I SKOGEN UTAN BAZOKA!! w0rd! Kanske kan leka lite ninja med "Bigfoot" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Jag satt i natt och gled runt kring Mt Chilliad och letade efter fotspår men hittade det inte. Finns fotspåret nära ån? Hörde det från någon.. Det med ån hörde du från mig, Det finns folk som har hittat fotspår på Mt.Chilliad oxå Redigerad 2 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) JAg såg fotspåren vid massa stenar Och själva bigfoot såg jag vid Back-o-beyond På vilken ö ligger Back-o-beyond??? EDIT: Jag vet var det ligger nu, södra San fierro Redigerad 2 november, 2004 av _tobbe_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hehe ja å en polare satt å snackade om bigfoot inatt då vi lirade å va rädda när vår monstertruck pajjade i skogen å vi hittade en ny bil å körde iväg i panik ^^ Men fan va coolt att han finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Yeti och Bigfoot är två olika varelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Japp, Yeti är snömannen och Bigfoot är Bigfoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vart finns yeti och bigfoot då? Är det typ vid berget....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det finns bara bigfoot, inte Yeti. Yeti bor i Himalayah bergen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Och Yeti är inte bara en varelse utan en ras eller till och med flera raser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det finns väll bara en Yeti? Eller finns det ën hel familj med små monster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vadå Himalayah bergen......finns det ingen yeti i spelet? Varför har han ringat in och skrivit yeti på sin bild då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus the cool guy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jäkla coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Bigfoot, Yeti eller Almas är namn för samma eller liknande varelser som sägs hålla till lite varstans i världen. I USA är dom kända som Bigfoot eller Sasquatch. I Tibet och Nepal kallas de för Yeti och i Ryssland kallas de för Almas. Det finns inga erkända vetenskapliga bevis för att de existerar. Precis som för det påstådda djuret i Loch Ness så finns mest ögonvittnesskildringar att gå på. Även om man hittat fotspår så har de låg trovärdighet i akademiska kretsar. Kryptozoologi är en utskrattad sidogren inom vetenskap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan man döda den och sälja pälsen? Eller åtminstånde döda den?? :"> ((Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Bigfoot, Yeti eller Almas är namn för samma eller liknande varelser som sägs hålla till lite varstans i världen. I USA är dom kända som Bigfoot eller Sasquatch. I Tibet och Nepal kallas de för Yeti och i Ryssland kallas de för Almas. Det finns inga erkända vetenskapliga bevis för att de existerar. Precis som för det påstådda djuret i Loch Ness så finns mest ögonvittnesskildringar att gå på. Även om man hittat fotspår så har de låg trovärdighet i akademiska kretsar. Kryptozoologi är en utskrattad sidogren inom vetenskap... Påläst eller snott från internet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Påläst eller snott från internet ? Ganska påläst. Jag var väldigt intresserad utav kryptozoologi under högstadiet så jag har läst en del böcker om det hela. Är man intresserad så är boken Gåtfulla Varelser av Ria Törngren en bra start. Sedan finns ju alltid www.gust.st på internet. Fast de jagar mest okända vattendjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 dudes! jag har Biggan på skärmen! har pausat! Ska ta kort på han fan! AAAH! PANIK ^^ Skit spänannde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har letat som en galning efter bigfoot men inte hittat han. Varken spår eller sjävla han har jag sett. Nån som vet var han har synts till? Jag har vart och letat i Whetstone och back o beyond eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) :alien:Lägg in bilden så fort som möjligt och säg sedan vart du så den!!::alien: Redigerad 2 november, 2004 av h_90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 försök skjuta han!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts