MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Edit:Bilden är fejk men han finns, Har ju sett fotspår Kolla den här ! Jag sa ju att han fanns! Redigerad 2 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hmmm... *tittar noga* Näää det ser ut som en teknad Bigfoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 HAHA fan vad sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 FETT!!!!!!!! HAHAHAHAHAHHAHAHA Var kan man göra MARATON? måste man va i LV då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Den e inte tecknad efter som flera på Gta gaming och GTA sajten har sagt att dom har sett fotspår av en (Jag är en av dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Den e inte tecknad efter som flera på Gta gaming och GTA sajten har sagt att dom har sett fotspår av en (Jag är en av dom) Haha mmm men se gärna va jag la för ikoner i slutet... Va kan jag då mena me mitt inlägg... ??? Tänk lite va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Haha mmm men se gärna va jag la för ikoner i slutet... Va kan jag då mena me mitt inlägg... ??? Tänk lite va Ursäkta men du gjorde den här så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 KAN INGEN SVARA VAR MAN KAN GÖRA MARATON måste man va i LV då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har du lust med maraton efter den bilden!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kolla längst ner till vänster på själva bilden så ser vi ju att den är tagen från en annan sida. . . . . . . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej jag vill göra maraton i SA kan ingen säga var man gör det? SNÄLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kolla längst ner till vänster på själva bilden så ser vi ju att den är tagen från en annan sida. . . . . . . . . Det e från kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 GTA 4 life skjöt du yetin eller vadå? vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 GTA 4 life skjöt du yetin eller vadå? vad hände? Hehe den har inte jag tagit men en på gta gaming har.. Men jag har sett en bigfoot bakom back-o-beyond fast han sprang in i skogen igen. Kanske ska va som ett easter egg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan någon säga mig vart jag kan hitta fotspåret och själva han? Eller åtminstonde fotspåret? Tack På Förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hehe den har inte jag tagit men en på gta gaming har.. Men jag har sett en bigfoot bakom back-o-beyond fast han sprang in i skogen igen. Kanske ska va som ett easter egg? Är det på landet som tillhör San Fierro eller finns han vid landet som tillhör Los Santos också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan någon säga mig vart jag kan hitta fotspåret och själva han? Eller åtminstonde fotspåret? Tack På Förhand.. Jag såg ett fotspår vid ett bar stenar nästan vid Mt.chilliad (Skrev i annan topic)' "Bigfoot gåtan" Fortfarande olöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 så vad har vi lärt oss idag? GÅ INTE IN I SKOGEN UTAN BAZOKA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Är det på landet som tillhör San Fierro eller finns han vid landet som tillhör Los Santos också? JAg såg fotspåren vid massa stenar Och själva bigfoot såg jag vid Back-o-beyond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag satt i natt och gled runt kring Mt Chilliad och letade efter fotspår men hittade det inte. Finns fotspåret nära ån? Hörde det från någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts