Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ja torenos alla uppdrag.. det sista du får av honom är att köpa det..! Torenos? När börjar man få uppdrag av han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Torenos? När börjar man få uppdrag av han? han är det frågetecknet som är i Las venturas!! efter det första uppdraget hos honom står han som T på kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aha!!! dåså jag är fortfarande på frågetecknet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Jag klarade hela flygskolan igår på eftermiddagen. Jag körde igenom alla ringar på 70 sek cirka. Kolla på radarn vilken checkpoint som är närmast, så du inte kör förbi nån. Redigerad 6 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det fjärde är dryyygtt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 samma här, fick 70 sekunder nåt men ändå 0 %. ska man verkligen bara köra genom ringarna eller? fattar noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag klarade hela flygskolan igår på eftermiddagen. Jag körde igenom alla ringar på 70 sek cirka. Kolla på radarn vilken checkpoint som är närmast, så du inte kör förbi nån. är de svåra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 är de svåra? I början, då blev jag urförbannad på vissa saker med flygplanet. Men efter ett tag när man lärt sig styra det och svänga det någorlunda, är det inte så svårt att klara det. Det är fortfarande inte "skitlätt", men det är inte "skitsvårt" heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 I början, då blev jag urförbannad på vissa saker med flygplanet. Men efter ett tag när man lärt sig styra det och svänga det någorlunda, är det inte så svårt att klara det. Det är fortfarande inte "skitlätt", men det är inte "skitsvårt" heller. tack för ditt svar . Mitt PS2 gick precis sönder när ja kom till flygskolan , så när ja får mitt PS2 tillbaka har ja lite information om uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 allså, kolla mycket på radarn, det är väldigt lätt att missa en ring trots att man tror att man har flygit igenom den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 såja nu klara jag det, du måste få en tid UNDER 75 sekunder för att klara dt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fresten, räcker det med att ha gjort till och med uppdrag 3 på pilotskolan eller måste man göra alla? jag har fått licensen men inga fler uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fresten, räcker det med att ha gjort till och med uppdrag 3 på pilotskolan eller måste man göra alla? jag har fått licensen men inga fler uppdrag. du måste göra alla. btw: amn behöver väll inte alls fu udner 75 sek? aja :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) okej, hur många är det då allt som allt man måste göra? börjar bli riktigt less på flygskolan nu Redigerad 6 november, 2004 av smorgasbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kan nån lägga in en karta där flygskolan är ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 orkar inte rita in det på någon karta men det är väldigt lätt att hitta dit. men först måste du klara alla torenos uppdrag sen är det bara att följa den gula lilla grejjen på kartan så kommer du till den övergivna flygplatsen, gå sedan upp i ett litet hus och ställ dig framför tv:en så starta flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 okej, hur många är det då allt som allt man måste göra? börjar bli riktigt less på flygskolan nu det är typ 8-10 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 klarade alla på ett försök utom en . den där man ska skjuta med helikoptern jag missade när jag skulle landa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts