lulle Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 När detta spelet inte hade släppts så stod det att man kunde andvända Biltvätt? Kan man det eller för min bil är lite skitig SNÄLLA HJÄLP :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 När detta spelet inte hade släppts så stod det att man kunde andvända Biltvätt? Kan man det eller för min bil är lite skitig SNÄLLA HJÄLP :"> Du måste nog lacka om den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har sett en biltvätt nånstans, minns inte var, men det finns det vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acee Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det finns en biltvätt strax norr om CJ`s hus. Ungefär vid kyckling resturangen har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Du kan ju alltid köra bilen i en Pay´n´spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 JAJA det finns biltvätter men kan man andvända dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts