galnegus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag är bara lite nyfiken på om det faktist är många som fuskar... Jag själv fuskade i Vice City (mest vapen fusk) men jag har inte varit i närheten av fuska i San Andreas, hur har det gått för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Klart man inte har. Fuskar man så är det ju ingen match längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nepp, jag fuskar inte. Klarar mig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har inte fuskat på SA, jag har bara testat en gång om ett fusk fån VC fungerade till SA. På VC fuskade jag dock mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 sabbar bara spelkänslan om man fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag fuskar när jag har varvat det och har lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Alla är olika. Somliga kanske finner nöjet i att klara så svåra uppdrag som möjligt. Andra tar spelet på ett lättare sätt, genom att fuska och bara ha kul. Det är så otroligt trångsynt att klaga på folk som fuskar. Det är beklagligt. GTA-spelen har väldigt många spel i sig. De som fuskar kanske tycker att huvudstoryn är mindre viktig. Att köra taxi, råna, mörda, gambla, fixa bilen etc är viktigare och roligare. Jag fuskar själv ibland, därför att jag inte har nått att bevisa, ens för mig själv. Jag vet att jag kan klara spelet utan fusk, det tar dock lite längre tid. Min första konsol var Nintendo 8 bitars, och jag har klarat hundra gånger svårare spel än GTA - utan att fuska. Och att klara GTA är heller inte så viktigt. Man gör det som faller en in. Till Vice City hade jag en guide till alla 100 paketen - och tyckte det var skitkul att leta efter dom. Trots guiden tog det säkert 3-4 timmar att hitta alla. Och även om man fuskar är spelet en utmaning. Så snälla, sluta tjata om fuskare. Vi är och förblir olika. Vi tycker inte om samma saker, och vi har alla olika åsikter. Så sluta vara trångsynt, och njut istället av det DU gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Aldrig, har inte ens provat... det förstör ju hela speleupplägget. Roligare att få se allt nytt desto längre man kommer instället. Redigerad 2 november, 2004 av D1C3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja fuska en gång på sa o de va armor koden i vc oo ja ångrar grymt mycke att ja gjorde d de... fick health armor o 250000.. då va ja arg så ja starta om skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Skulle aldrig ens komma på tanken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej man missar allt det roliga då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man tröttnar snabbare på spel om man använder fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 alltså vissa uppdrag kanske man anser vara skitbulla o jobbiga...då e d klart man fuskar för att komma förbi det uppdraget men dom flesta är ju roliga så då behöver man inte fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fuskar bara till "crusing"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 älskar att göra "survival-mode" altså: man skriver fusket för galna människor + att alla har vapen + alla hatar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 När man kör updrag = FUSKAR ALDRIG När man latchjar = Ja självklart. Ser man ett hopp = Tar bort alla activerade fusk ser man ett HP eller letar hp = BLÄ, tråkigt att andvända fusk då ju VOTE: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 STORT Håller med till 100%! på lunk4n eller vad han hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fuskar absolut inte när jag kör mission's. däremot när jag cruisar och vill leka lite. sen när jag ska börja köra uppdrag igen så laddar jag om för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts