gurfi Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 var är mitt gäng?? kan inte hitta det någon som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men herregud dom är ju på grove street! den gatan morsans hus är ju! grönklllädda jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) du behöver inte bli så hättsig hittar inte grove street, kan ngn markera på en karta eller nåt? Redigerad 2 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 "CJ" på kartan. Ditt första hideout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det e ju ganton. han sa grove street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 gurfi: Ganton är ffs OGFs område! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad är ffs och OGFs för någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad är ffs och OGFs för någonting ffs är fucking fag suckers OGFs vet jag inte vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ffs är fucking fag suckers OGFs vet jag inte vad det är hahahaahahahhaah fucking fag suckers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 sen om du vill att gäng med lämarna ska gå med än (följa efter en) sikta på dem och tryck uppot på styrkorset men man måste ha mer reskept för fler !!viktigt!! tror det inte går att ha gäng från början man måste nog ha en del respekt för ha bara 1 efter sej det kommer up en ruta som står att man kan ha fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) det vet ja att man kan göra, sikta och trycka upp på styrkorset, ja e inte född igår seriöst nu. undrar var mitt gäng är, dom e ju inte i ganton. var e dom Redigerad 2 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har du klarat till andra ön?? då är dom borta men om dun är på första ön då är du färgblind du ser väl bruna gubbar istället för gröna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Dessutom betyder ffs for fuck sake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har inte kommit till SF storstad men SF:s landsbygd har ja kommit till. ja e på uppdraget när tjejen försöker skuta mig sen säger hon att hon är kär i mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad är ffs och OGFs för någonting OGF är inte det Orange Grove Families, CJs gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej , tack! men jag har fortfarande inte fott svar på min fråga: var är gänget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har inte kommit till SF storstad men SF:s landsbygd har ja kommit till. ja e på uppdraget när tjejen försöker skuta mig sen säger hon att hon är kär i mig. stan är ju inte låst du kan ju åka dit om du känner för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 asså grabben, ditt gäng har svikit dig, men när du har klarat längre så kommer det tillbax o då ser du de där områderna på kartan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts