Jump to content

Driving school ?

GasGaas
 Share

Recommended Posts

Jag har klarat alla test, och fått silver på alla typ .. När man kommer tillbaks till rummet där tv:n står, finns det en kvinna det är en blå pil på .. När man står nära henne står det "You have to eat more, to impress this lady" . Okej, dem menar att jag ska bli tjock så får jag snacka med henne ? HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat alla test, och fått silver på alla typ .. När man kommer tillbaks till rummet där tv:n står, finns det en kvinna det är en blå pil på .. När man står nära henne står det "You have to eat more, to impress this lady" . Okej, dem menar att jag ska bli tjock så får jag snacka med henne ? HJÄLP!

Döda henne inte!!!!

Första gången jag gick till körskolan, typ direkt när jag kom till San Fierro så var Michelle där.

Jag gick fram till henna och prata, man får du välja om man vill svara positivt eller negativt, jag valde positivt och då vart hon min flickvän.

Så nu kan man fixa bilen hos henne gratis samt att efter några dater så får man nycklarna till hennes monstertruck.

Om hon gnäller över att du är för tunn så gå och byt kläder till något tunnare, typ linne eller t-shirt då kommer hon inte klaga över att du är för tunn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du helt säker på att man ska bli tjock ? Elelr ska man ta på sig en tunn tröja ? Nu blir jag förvirrad -_-

Första gången jag gick på date med henne så hade jag en linne på mig. Andra gången hade jag bytt kläder till en röd & svart rutig skjorta och då klagade hon på att jag var för tunn.

Jag åkte då tillbaka till mitt hus och bytte kläder till ett linne och då fungerade det igen. Jag antar att hon vill ha grabbar med muskler och om du har tjocka kläder på dig så ser hon inte musklerna.

Så det har inget att göra med hur tjock du är utan hur mycket muskler du har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
fablenine: Sväng höger sedan vänster när uppdraget börjar, så du kommer ut på "huvudleden". Åk på den tills du måste svänga höger, sedan svänger du vänster. Efter det bränner du rakt fram, nedför backen och tar checkpointen.

Tillbaka åker du exakt samma väg! :(

Aaa precis den vägen tog jag också. Suveränt :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor