GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har klarat alla test, och fått silver på alla typ .. När man kommer tillbaks till rummet där tv:n står, finns det en kvinna det är en blå pil på .. När man står nära henne står det "You have to eat more, to impress this lady" . Okej, dem menar att jag ska bli tjock så får jag snacka med henne ? HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 enkelt! döda kärringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har varit väldigt frestad kan jag säga dig Men hursomhelst, man får hennes nummer har jag hört, och det är väl bra på nåt sätt, så jag skulle helst vilja "Impress this lady" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 spara innan och se fall du kan hota henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har klarat alla test, och fått silver på alla typ .. När man kommer tillbaks till rummet där tv:n står, finns det en kvinna det är en blå pil på .. När man står nära henne står det "You have to eat more, to impress this lady" . Okej, dem menar att jag ska bli tjock så får jag snacka med henne ? HJÄLP! Döda henne inte!!!! Första gången jag gick till körskolan, typ direkt när jag kom till San Fierro så var Michelle där. Jag gick fram till henna och prata, man får du välja om man vill svara positivt eller negativt, jag valde positivt och då vart hon min flickvän. Så nu kan man fixa bilen hos henne gratis samt att efter några dater så får man nycklarna till hennes monstertruck. Om hon gnäller över att du är för tunn så gå och byt kläder till något tunnare, typ linne eller t-shirt då kommer hon inte klaga över att du är för tunn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ät en massa så att din gubbe blir lite tjock sen kan du snacka med henne¨(eller hur man nu gör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Är du helt säker på att man ska bli tjock ? Elelr ska man ta på sig en tunn tröja ? Nu blir jag förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Är du helt säker på att man ska bli tjock ? Elelr ska man ta på sig en tunn tröja ? Nu blir jag förvirrad Första gången jag gick på date med henne så hade jag en linne på mig. Andra gången hade jag bytt kläder till en röd & svart rutig skjorta och då klagade hon på att jag var för tunn. Jag åkte då tillbaka till mitt hus och bytte kläder till ett linne och då fungerade det igen. Jag antar att hon vill ha grabbar med muskler och om du har tjocka kläder på dig så ser hon inte musklerna. Så det har inget att göra med hur tjock du är utan hur mycket muskler du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har klarat alla uppdrag på drivingschool förutom det sista när man ska köra genom hela stan och tillbaka på 120sekunder..Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 fablenine: Sväng höger sedan vänster när uppdraget börjar, så du kommer ut på "huvudleden". Åk på den tills du måste svänga höger, sedan svänger du vänster. Efter det bränner du rakt fram, nedför backen och tar checkpointen. Tillbaka åker du exakt samma väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Så man åker förbi garaget och det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nino: Jag tackar så hemskt mycket för att du gav mig svar . Och angående muskler så är det inget problem, eftersom jag har fullt på muskel mätaren (Fullt på stamina mätaren för den delen) Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har inte heller klarat det uppdraget än när man ska köra runt staden på 120sec ska man ta den vägen lite längre ner förbi hamnen och längs hamnen och förbi bensin stationen? Eller ska man åka förbi sitt garage och det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Förbi garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 fablenine: Sväng höger sedan vänster när uppdraget börjar, så du kommer ut på "huvudleden". Åk på den tills du måste svänga höger, sedan svänger du vänster. Efter det bränner du rakt fram, nedför backen och tar checkpointen. Tillbaka åker du exakt samma väg! Aaa precis den vägen tog jag också. Suveränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts