_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Det är SpaceHunters :-) men hur F**N fick han inn låten där? jag vill ha dragula med rob zombie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jaa.. Och vad händer om man lyssnar för länge på den? Joo! Man kommer till en felsida på gtasajten... BU FÖR SPACE HUNTER! T o m min gamla hojfilms avatar é bättre än GTA3 introt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Gissa 3 gånger... kanske 4D eller 3D eee... 4D hur ska du lyckas med det??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Det finns 4D... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Det finns 4D... Men 4D är egentligen samma som 3D, om man tittar på en tärning kan man inte se fler än 3 sidor samtidigt hur man än vrider och vänder på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Xbox spelet Blinx är i 4D men ser inte så snyggt ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Xbox spelet Blinx är i 4D men ser inte så snyggt ut... Det är inte i 4D, det kan omöjligt vara det efter som det bara finns 3 dimentioner (x, y och z)... Det kommer du också lära dig när du blir lite äldre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Dom skrev det i en Recension... ! kommer f**n inte ihåg vart det var... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Dom skrev det i en Recension... ! kommer f**n inte ihåg vart det var... då vet inte de som skrev recensionen heller vad de pratar om... jag kollade på lite bilder från spelet och det är faktiskt väldigt snygg 3D grafik... (även om jag inte gillar den typen av spel). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) Citat från GamePower "Blinx the first 4D platformer" "... now facing tell you what its like to play your world's first 4D title ..." Redigerad 11 december, 2002 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag diggar den där katten... Ratchet & Clank är också ganska kul... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Citat från GamePower "Blinx the first 4D platformer" "... now facing tell you what its like to play your world's first 4D title ..." men det stämmer inte... endel menar att tiden är den 4:de dimentionen men hur det skule finnas i ett spel isåfall förstår jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Den här topicen blev extremt offtopic nu... stängd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts