jallar Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 PC är best och det kan ingen ändra på. Jag säger bara "battelfield 1942 med Högsta grafiken och högsta upplösningen med GeForce 4 ti 4600!" Du og? Prøv å kjøre gta3 med 1600x1200 oppløsning og 4xS antialiasing. Det er grafikk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Den datorn är inget mot min gamla... Windows 95 3.3 GB Grafikkort: N/A 140 Mhz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Den datorn är inget mot min gamla... Windows 95 3.3 GB Grafikkort: N/A 140 Mhz hahaha jag trodde inte att det fanns så dåliga!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Den första datorn jag hade fick man starta med diskett eftersom den inte hade nån hårddisk...hade ett golfspel och ett skrivprogram till den.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jallar Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Den första datorn jag hade fick man starta med diskett eftersom den inte hade nån hårddisk...hade ett golfspel och ett skrivprogram till den.... lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Haha! startdisket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 hahaha jag trodde inte att det fanns så dåliga!!! Jaha.... Pappas gamla: Prossesor: 90 P1 Minne: 32mb Hårddisk: 850mb Grafik: Vet inte(JÄTTE DÅLIGT iaf!) Och pappas nya: Prossesor: 2 intel P4 Grafik: GeForce3 Ti500 Minne: 512 mb Hårddisk: 80gb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Lol Gamla skrut datorer sucks! hårt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 vi har en sugig dator som är så j*vla seg o ful! och fet är den också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Hmm...är det här man snackar om gta4 eller har jag kommit fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Ja du har kommit till nostalagi ZONE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Okej jag har en plan..::: Om dom inte släpper Gta 4 till pc så bränner vi rockstar studio!!! fast jag har några frågor:: Vilka e med mig?? var ligger rockstar studio?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 R* studio ligger i NY!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Okej jag har en plan..::: Om dom inte släpper Gta 4 till pc så bränner vi rockstar studio!!! fast jag har några frågor:: Vilka e med mig?? var ligger rockstar studio?? ingen bra plan då kommer vi ju aldrig få se något nytt gta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Neej men dom slutar väll tillverka det sen andå!... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 R* studio ligger i NY!! Rockstar Studio bytte namn till Rockstar North tidigare i år (Läs) Rockstar North ligger i Scottland, det är Rockstar Games som ligger i New York. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag saknar DMA:s gamla loggo... http://home7.swipnet.se/~w-73067/dma.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag saknar DMA:s gamla loggo... http://home7.swipnet.se/~w-73067/dma.gif ja. i gta1 var det alltid lika roligt när den blev överkörd *edit* ha den som avtar!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag saknar DMA:s gamla loggo... http://home7.swipnet.se/~w-73067/dma.gif Har inte tänkt på det innan men det stog ju DMA på den... fast neråt... D - Huvud M - Armar/Kropp A - Ben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Har inte tänkt på det innan men det stog ju DMA på den... fast neråt... D - Huvud M - Armar/Kropp A - Ben Nån som kommer ihåg vad DMA stod för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts