Blaque Skrivet 8 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2002 Det sägs ju att GTA4 kommer att släppas under 2003 till PS2, men när kommer det till PC då. Kommer det som med trean att dröja mer än ett halvår?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Jag tror faktiskt inte att GTA4 kommer till PC...det är iaf vad jag tror...jävligt synd om det blir så...men varför skulle det bli så..GTA kom ju till PC från början... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Varför skulle det inte komma till PC?? Vad jag har förstått så säljer PC-versionen av GTA3 riktigt bra, så det vore ju väldigt korkat av Rockstar att inte ge ut GTA4 på PC... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Den borde ju bara komma till PC det gick ju bara att spela multiplayer på det=( för att spela på internet på PS2 måste man ha en pryl från japan som gör så det går att spela på internet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Det är det jag säger....PC är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Det där borde räknas som spam! ??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Surfa med sin Playstation, låter inte särskilt smidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Bara spela PÅ PS2 inte surfa på gtasajten ochksånt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 det måste ju komma på pc eftersom det ska bli ett massivt multiplayerspel och lämpaar ju pc sig mycket bättre än vad ps2 gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Snyft jag är DIABLO måste registrera om mig hela tiden.... fixa det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 av gamecube, pc, xbox och ps2 så har ps2 sämt grafik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 GTA3 ska komma till gamecube vilken lyka ska surfa och ladda ner alla saker som jag har till datan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dragon ballz -=TWZ=- Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Det sägs ju att GTA4 kommer att släppas under 2003 till PS2, men när kommer det till PC då. Kommer det som med trean att dröja mer än ett halvår?? MM.. VAD BRA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Om det kommer till Gamecube är jag nöjd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Om det kommer till Gamecube är jag nöjd Då blir du nog tyvärr inte nöjd... Rockstar får nämligen inte släppa GTA3, GTA: Vice, GTA4, osv. på någon annan spelkonsol än PS2. (De har avtal med Sony.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Va fifinurligt av dom då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tony 8ball diablo Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 av gamecube, pc, xbox och ps2 så har ps2 sämt grafik vad säger du idiot ps2 har den bästa grafiken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 vad säger du idiot ps2 har den bästa grafiken Just det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Bättre än PC? Skulle inte tro det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Pc har snyggast bäst och vackrast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts