Niklas_SA Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Måste man äta för att överleva eller klarar man sig utan mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 a strunta i att äta så får du se hur det går! lycka till.. ja man måste äta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag äter nästan ingenting, typ var tredje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas_SA Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag tänkte för att i Player1 står det att det mest är för rollspels känslan..inget måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag tänkte för att i Player1 står det att det mest är för rollspels känslan..inget måste Man behöver inte äta, det är nog mest för känslan som du sa. Där i mot så kan du äta om du har dåligt med liv och få mer liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tjaa, om man inte äter på ett tag, då börjar man förlora energi, muskler med mera . Så det är bäst att äta ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts