Jeesp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej, bara undrar om det är någon som klarat detta förbannade lyftkransuppdrag, man blir ju galen, tror jag har 25 attempts på det nu, hjäääälp ge mig tipz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 du ska ta tractorn och slakta alla vita hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lyckligtvis har jag över 80 i iq, jag menar när man ska skjuta ner toaletten i gropen, går ju fan inte att styra lyftkranen ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 du ska använda traktorn och putta ner toleten inte lyft kranen sen tar du sement bilen och dränker han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lyckligtvis har jag över 80 i iq, jag menar när man ska skjuta ner toaletten i gropen, går ju fan inte att styra lyftkranen ordentligt. På det uppdraget kan man använda lyftkranen eller bulldozern, men som sagt så är det typ omöjligt att använda kranen så gör som dave säger och använd bulldozern, då är det skit lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vaaaaaaaafan, jag som slösat 4 timmar på den där skiten, okej tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts