topfat Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sparar ni efter varje uppdrag?? undrar bara. själv gör jag inte det tycker d blir lite trist då.. sparar när jag stänger av mitt ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nää, jag sparar typ när jag har klarat 4 uppdrag kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Orkar inte spendera runt 5000$ på vapen varje gång jag dör, jag sparar ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RoOmSo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja jag sparar efter varje,.... har fått förmig att jag varken får bli wasted eller busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HerrDoktor Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag sparar oftast efter varje avklarat uppdrag. Vill vara på den säkra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag sparar efter varje uppdrag, ibland två . För jag vill ju ha kvar min nitro bil (Jag använder den till många uppdrag)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag sparar efter ett tag. strax innan jag ska dra, så när man har sparat kan man ha lite kul och så, utan att förlora ngt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sparar efter varje uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 sparar efter varje uppdrag om jag är nära safehouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja för annars tappar jag 98 shotgun skott , 40 silesensypistol skott , ett baseboll trä , en falskärm , 10 st granater (om jagskulle dö på nästa uppdrag dvs ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja för annars tappar jag 98 shotgun skott , 40 silesensypistol skott , ett baseboll trä , en falskärm , 10 st granater (om jagskulle dö på nästa uppdrag dvs ) Hur mycket pengar har du? Det där kan man ju köpa upp lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sparar såklart efter varje uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Japp sparar efter varje uppdrag, man sparar mycket tid på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta82 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Känns lite trist att göra det, jag sparar men inte för att kunna ladda om bara för att man blir Wasted/Busted utan jag gör det lite då och då bara ifall att det skulle bli.....strömavbrott? Tycker det skulle kännas jävligt trist att ladda om bara för att man misslyckas med uppdragen. Då känns ju statsen så där lagom roliga och relevanta att kolla på senare i spelet när man vet att man har betydligt sämre än så egentligen. Ni som sparar efter varje mission och laddar om ifall det går dåligt kan ju givetvis fortsätta med det, jag varken bryr mig eller fördömer er men jag tycker personligen att det är roligare med helt ärlig statistik när jag går in och kollar efter ett par dagars spelande. Smaken är som baken och egentligen finns det ju ingen anledning för någon att bry sig om hur nån annan spelar igenom sitt GTASA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts