GTAjonte Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Jag brukar inte behöva ha hjälp med några uppdrag jag har klarat dem tidigare GTA.spelen utan hjälp men jag klarar ändå inte uppdraget "Robbing Uncle Sam" , det är ju helt ********, jag hinner inte lyfta in lådorna i lastbilen innan Ryder blir fullpumpad med bly ....SNälla, NÅN SOM HAR NÅGOT TIPS!? Redigerad 2 november, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ta en låda och stoppa den i lastbilen, hoppa sedan ut och skjut alla soldater som kommer. repetera deta maed alla sex lådorna OBS! dom två sista lådorna ligger ute brevid lastbilen till vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HerrDoktor Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kör över soldaterna med trucken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ta en låda och stoppa den i lastbilen, hoppa sedan ut och skjut alla soldater som kommer. repetera deta maed alla sex lådorna OBS! dom två sista lådorna ligger ute brevid lastbilen till vänster! Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts