Upson Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ??????????????????????????????????????????????????????++++ Jag erbjöd mig att klippa ihop en Nile CIty station, men sen kom ju jag på att... jag orkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag erbjöd mig att klippa ihop en Nile CIty station, men sen kom ju jag på att... jag orkar inte... Din late sate! Så himla svårt kan de väl inte vara, om man har rätt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Din late sate! Så himla svårt kan de väl inte vara, om man har rätt program? Det jobbiga är itne att klippa ihop, det jobbiga är att få det snyggt, lägga in rätt låtar och få bra ljud. För att få bra ljud måste man plocka dem från DVDn på något sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 En fråga. Vilka är med på detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 En fråga. Vilka är med på detta?? jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har Nilecity på DVD och jag kan kolla upp om det finns nåt bra sätt att redigera ihop det till en "radiostation" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har Nilecity på DVD och jag kan kolla upp om det finns nåt bra sätt att redigera ihop det till en "radiostation" WAY TO GO!!! Kan nån tipsa snubben om nåt bra gratis redigeringsprogram för ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Windows movie maker, sen göra om till mp3 i Goldwave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har redan flera bra professionella redigeringsprogram och jag vet hur man använder dom ordentligt, det enda jag inte visste var hur man drog ljud från DVD ordentligt, men nu är det gjort. Hur skall jag redigera? inte hur som i "med vad" utan som i "vad ska bort och vad ska va kvar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag tycker låtarna blir svåra att hitta och redigera in ordentligt så jag funderar på att inte ha några, så det blir typ som WCTR. vad tycker ni? Är halvklar med första avsnittet och det är typ en kvart långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag tycker låtarna blir svåra att hitta och redigera in ordentligt så jag funderar på att inte ha några, så det blir typ som WCTR. vad tycker ni? Är halvklar med första avsnittet och det är typ en kvart långt. Eftersom d ekommer in med musikmi bakgrunden och ofta sgäer vilknen låt som just spelades bör du ha emd dem, med ett hyfsat program ska det itne heller avra så svårt att tajma in de rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Låtarna är svåra att hitta också. Har du t.ex. "I wanna get dusted" med Schooly D på datorn? Eller Popsicle med "sunkissed"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Låtarna är svåra att hitta också. Har du t.ex. "I wanna get dusted" med Schooly D på datorn? Eller Popsicle med "sunkissed"? Ladda ner med Kazaa. Eller www.download.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ladda ner med Kazaa. Eller www.download.com! Varför använder man kazaa för fortfarande? O hur skulle man nånsin kunna hitta musik på download.com? O varför inte använda dc för istället? Hittade båda låtarna du ville ha rätt snabbt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Varför använder man kazaa för fortfarande? O hur skulle man nånsin kunna hitta musik på download.com? O varför inte använda dc för istället? Hittade båda låtarna du ville ha rätt snabbt där. 1. För att ladda ner saker. 2.En vän till mig gjorde det. 3.Bra tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kazaa suger. Jag har letat på DC i en halvtimme nu och den enda jag hittar är sunkissed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kazaa suger. Jag har letat på DC i en halvtimme nu och den enda jag hittar är sunkissed. ska leta på kazaa sen. Lär hitta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hm okej, såg nu att download.com tydligen har börjat med mp3or. Men tvivlar på att man hittar såna låtar där. På download.com lär ju bara finnas nya låtar från hyfsat okända grupper och artister. Men igen, kazaa suger och det på flera sätt. Inte så konstigt att folk har problem med sina datorer om dom använder sånt. Men iaf, jag hittade båda låtarna på dc på 5min. Dock känner jag inte igen Schooly D låten alls från Nilecity. När hör man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Egentligen gör man inte det. Han säger typ "och nu är det dags för Schoolly D och I wanna get dusted", och så hör man lite och så klipper det till Percy. Jag har klippt bort allt som inte skulle sänts som nilecity radio, t.ex. brandmännen, 90% av Percy, Greger, o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hm okej, såg nu att download.com tydligen har börjat med mp3or. Men tvivlar på att man hittar såna låtar där. På download.com lär ju bara finnas nya låtar från hyfsat okända grupper och artister. Men igen, kazaa suger och det på flera sätt. Inte så konstigt att folk har problem med sina datorer om dom använder sånt. Men iaf, jag hittade båda låtarna på dc på 5min. Dock känner jag inte igen Schooly D låten alls från Nilecity. När hör man den? Du borde läsa detta: http://www.lib.washington.edu/music/copy.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts