Kaboom Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men går det inte att sätta i ps2 skivan i datan och spara allt där i och lägga in det i vc mappen ? Haha.. (ta det som ett nej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kaboom din lille pirat Du vet att det är förbjudet att prata WAREZ på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hehe! en liten fråga bara !? ?var e gta:vc sweden?? ni hade väll gort de el?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) darkjak Sundsvall ? OK. Är det i norrland? I så fall kan vi ju ha den. OK. Vem vill vara reservansvarig? Regler för reservansvarig: 1.Jag bestämmer över modden. Funderar du över om vi ska... låt oss säga göra om nån mafiagubbe till Lars Ohly, så bestämmer JAG om vi ska genomföra det. Detsamma om det finns två polisbilar. 2.Den enda uppgift den reservansvarige har är att se till att MODen blir av, ifall jag skulle råka vara borta för länge (enligt reglerna: 1 månad), och att med eller utan mitt tillstånd se till att MODen kommer ut vid utlovade releasedatum, oavsett hur fattig MODen är!!! Har i alla fall letat fram Blueprints till ett Gripen och en draken. Dessutom har jag laddat ner lite Nile-city grejer. Bla sketchen "Pelle" (ni vet, den där där Robert Gustafsson dödar en hamster och försöker döda en katt), samt "Sluta härmas" (du vet då den där härmrösten löper amok och börjar härma och avbryta). Redigerad 5 november, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Kaboom din lille pirat Du vet att det är förbjudet att prata WAREZ på forumet! (:!!! Ehh vadå warez? Fattar du inte att jag skrattade åt att han hade fel.. Man kan ju inte bara ta en skiva och ändra i den... Nu missförstod du mig nog liittteeeee... Förhastade slutsatser.. Du är antagligen 5 år eller något.. Redigerad 6 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Haha.. (ta det som ett nej) Jag testade att köra in sa skivan i datorn förut. Såg ju precis ut som vc förutom att det inte fanns nån exe-fil och att dir-filerna inte fanns. Så man kunde inte öppna img-filerna o sno bilar. Då blev jag lite ledsen... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Jag testade att köra in sa skivan i datorn förut. Såg ju precis ut som vc förutom att det inte fanns nån exe-fil och att dir-filerna inte fanns. Så man kunde inte öppna img-filerna o sno bilar. Då blev jag lite ledsen... :\ Du kan öppna SA´s img filer med ett program... Jag postar det när jag har hittat det igen.. EDIT: Här! Redigerad 6 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Du kan öppna SA´s img filer med ett program... Jag postar det när jag har hittat det igen.. EDIT: Här! Bara det att det inte går att öppna ändå för dir-filerna finns inte... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Bara det att det inte går att öppna ändå för dir-filerna finns inte... :\ Försökte du ens? för jag kan öppna min.. Redigerad 6 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Försökte du ens? för jag kan öppna min.. Jadå, men programmet säger som alla andra program jag testat med, alltså att dir-filen saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jadå, men programmet säger som alla andra program jag testat med, alltså att dir-filen saknas. Konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Konstigt.. Mycket! Men duu kanske har dir-filer som du har lust att skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Mycket! Men duu kanske har dir-filer som du har lust att skicka? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nope Ahh! Så snällt av dig! .... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ehh vadå warez? Fattar du inte att jag skrattade åt att han hade fel.. Man kan ju inte bara ta en skiva och ändra i den... Nu missförstod du mig nog liittteeeee... Förhastade slutsatser.. Du är antagligen 5 år eller något.. (:!!! Nae 3 faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hehe! en liten fråga bara !? ?var e gta:vc sweden?? ni hade väll gort de el?? Jag är INTE mannen bakom det. Borde komma nu, oavsett hur fattig skiten är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 OK. Vem vill bli andraansvarig? Här finns några fler saker jag kommit på. Detta kan ni göra: Gripen Tunnan Svensk pansarvagn Volvo Valp Nile City Texturmods kan göras sedan, eftersom att vi inte känner till färgschemat. Själv håller jag på med en Draken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) *Deleted* Redigerad 10 november, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag e med men inte som andra ansvarig kanske inte bäst på att modda men lita kan man ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 *Deleted* ????????????????????????????????????????????????++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts