darkjak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tycker att det är på tiden att vi påbörjar en version av GTA:Sweden till GTA:SA. Detta borde modden innehålla: Öken omgjord till fjäll Svenska fordon Svenska skyltar Svenska butiker Har du fler fröslag kan du skriva in hit. Förhoppningsvis kommer vi bli färdiga med en beta bara några veckor efter PC-releasen!!! Själv ska jag nog försöka mig på att göra ett Gripen-plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Tycker att det är på tiden att vi påbörjar en version av GTA:Sweden till GTA:SA. Detta borde modden innehålla: Öken omgjord till fjäll Svenska fordon Svenska skyltar Svenska butiker Har du fler fröslag kan du skriva in hit. Förhoppningsvis kommer vi bli färdiga med en beta bara några veckor efter PC-releasen!!! Själv ska jag nog försöka mig på att göra ett Gripen-plan!!! Jag kan vara med då.. Jag kan mission koda, mappa och moddellera också.. Redigerad 2 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Ska ni göra en till, till San Andreas så gör den verkligen bra! Godkänn inte en svensk polisbil t ex bara för att den är svensk. Den ska fanemig vara bra gjord också. Osv Osv. Jag är gärna med! Jag gör skins... håller på att lära mig annat så jag KANSKE kan bidra med något annat men framför allt gör jag skins. Förresten vorde det ju grymt om vi gjorde nya uppdrag som han innan mig kunde, och så använder vi mellansekvenserna, fast lägger nya röster, vilket innebär möjlighet till nya uppdrag ifrån dem. Jag är hårt med som röstskådis... Redigerad 2 november, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ska ni göra en till, till San Andreas så gör den verkligen bra! Godkänn inte en svensk polisbil t ex bara för att den är svensk. Den ska fanemig vara bra gjord också. Osv Osv. Jag är gärna med! Jag gör skins... håller på att lära mig annat så jag KANSKE kan bidra med något annat men framför allt gör jag skins. Förresten vorde det ju grymt om vi gjorde nya uppdrag som han innan mig kunde, och så använder vi mellansekvenserna, fast lägger nya röster, vilket innebär möjlighet till nya uppdrag ifrån dem. Jag är hårt med som röstskådis... Hmm.. Nya uppdrag, nya ljud? .. Då kommer vi nog inte att hinna klart förns 2006 typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hmm.. Nya uppdrag, nya ljud? .. Då kommer vi nog inte att hinna klart förns 2006 typ.. Beror på... det är väl förresten inte direkt intressant med lite svenska byggnader och sen exakt samma spel. Laddar man ner en mod vill man väl ha mycket nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Beror på... det är väl förresten inte direkt intressant med lite svenska byggnader och sen exakt samma spel. Laddar man ner en mod vill man väl ha mycket nytt? Ny map: Ja Nya missions: Ja, men bara 2 stycken typ Nya Ljud: Vet inte? Nya texter: Vet inte? Redigerad 2 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hmm.. Nya uppdrag, nya ljud? .. Då kommer vi nog inte att hinna klart förns 2006 typ.. Ja, de gör väl inget, man vill väl klara ut spelet innan och åka runt, sen installera moddar, det blir väl vid 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men nu är det darkjak som har startat projektet så han bestämmer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lönt o börja planera en ny modd till ett spel när ni inte ens e klara me den gamla modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lönt o börja planera en ny modd till ett spel när ni inte ens e klara me den gamla modden Lönt att skriva det där för du förstår väll att vi kommer att ignorera det och inte lägga ner projektet bara för att du skriver det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) lönt o börja planera en ny modd till ett spel när ni inte ens e klara me den gamla modden exakt, o vi vet ju inte ens om moddarna görs på samma sätt till SA !?!? Redigerad 2 november, 2004 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) exakt, o vi vet ju inte ens om moddarna görs på samma sätt till SA !?!? Jo jag vet det.. Eftersom att jag har SA.. Redigerad 2 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jo jag vet det.. Eftersom att jag har SA.. men inte till dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men inte till dator... Vad äre med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad äre med det då? det blir inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) det blir inte samma sak Vad äre med det då? Betyder det att vi inte kan göra en mod till SA pc?? Redigerad 2 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tror ni inte att det kommer bli jobbit att göra alla texturer till bilar, om man gör en, eftersom det finns så många färger å byta till på trans fender!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad äre med det då? Betyder det att vi inte kan göra en mod till SA pc?? Hur vet du att det är samma sak i modding som i Gta 3 & VC, P.g.a det är ny grafik-motor i SA M.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man kan i alla fall påbörja 3D-modeller. Jag tror inte att de kommer att förvrängas så mycket. Sen kan man oroa sig över texturer. GTA:Sweden SA edition kommer KANSKE innehålla några uppdrag, men det är inget medvetet mål. Men först och främst fokuserar vi på Svenska bilar och försvenskade versioner av omgivningar (byarna ute i skogen kommer bestå av röda och gula trästugor, och öknen ska bli till fjäll, plus nya butiknamn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man kan i alla fall påbörja 3D-modeller. Jag tror inte att de kommer att förvrängas så mycket. Sen kan man oroa sig över texturer. GTA:Sweden SA edition kommer KANSKE innehålla några uppdrag, men det är inget medvetet mål. Men först och främst fokuserar vi på Svenska bilar och försvenskade versioner av omgivningar (byarna ute i skogen kommer bestå av röda och gula trästugor, och öknen ska bli till fjäll, plus nya butiknamn). Mm okej.. Men vi börjar ju inte förns nästa år typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts