Meg selv Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hei det er norsken jeg skal prøve meg på svensk nå: Kordan skaal man få seg ein flickven/ tjei skalø man setta fyr på huset? kvilket hus skaal man setta fyr på da og kordan reddar mann henna? var jeg god? :'( was i good i Svenska? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rivfader Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det får du reda på när Officer Tenpenny ger dig uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag fatta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 finns det inget norskt gta sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jo de finns det...Gta Norway Där e en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts