Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan någon säga mig vart BADLANDS ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja vad är detta BADLANDS som alla tjötar om.... vad är Badlands....... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja det undrar jag okså:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag hittar det inte på kartan... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 asså det finns vell ingetsom heter så eller:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag vet inte, men nåt är det,... frågan är bara vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hur vet du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kolla GTA San Andreas FAQ här på forumet så står det att man kan låsa upp det om man klarar ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vart finns badlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är inte bad land FFX ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Okej, nog med bullshit nu. Badlands är platsen du kommer till när du klarat av Los Santos. Vår favoritsnut Tenpenny slänger av CJ mitt ute i ingenstans, i en liten håla kallad Angel Pine. Det är här du ska kämpa för att få komma till San Fierro. Badlands är väl ett samlingsnamn för hela "landet", eller så är det enbart namnet på första uppdraget man gör därute. Jag minns inte riktigt, men jag tror det är båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det är väl namnet på första uppdraget på andra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det förklarar ju allt ^^ för i San Andreas FAQ stod det Reuniting the famillies (låser upp badlands söder om san fierro) eller nåt liknande =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts