Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vart finns tjejen på körskolan? Jag har gjort alla körskole uppdrag och fått silver och brons på några,... men nu finns inte tjejen där,... vart har hon tagit vägen??? michelle tror jag hon hette,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Du kan fixa din bil gratis hos henne. Det är typ allt, jag har inte träffat henne. Vem vet, hon kanske ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vart finns hon? när får man tag i henne? kanske inte har gjort det uppdraget än... har gjirt typ 27,27 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är det Zero som håller i henne eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 tror hon är där ibland, första gången jag va på skolan va hon där, sen andra gången va hon borta, men tredje gången va hon tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vart finns tjejen på körskolan? Jag har gjort alla körskole uppdrag och fått silver och brons på några,... men nu finns inte tjejen där,... vart har hon tagit vägen??? michelle tror jag hon hette,... Första gången jag gick till körskolan, typ direkt när jag kom till San Fierro så var Michelle där. Jag gick fram till henna och prata, man får du välja om man vill svara positivt eller negativt, jag valde positivt och då vart hon min flickvän. Så nu kan man fixa bilen hos henne gratis samt att efter några dater så får man nycklarna till hennes monstertruck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 om du går in i körskolan så ska hon va där iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Första gången jag gick till körskolan, typ direkt när jag kom till San Fierro så var Michelle där. Jag gick fram till henna och prata, man får du välja om man vill svara positivt eller negativt, jag valde positivt och då vart hon min flickvän. Så nu kan man fixa bilen hos henne gratis samt att efter några dater så får man nycklarna till hennes monstertruck. Du borde ha skrivit spoiler om det där om med monstertrucken, finns faktiskt folk som inte är där än!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har du gjort alla uppdrag på bilskolan då? Om man svarade negativt då,... kan man inte få henne senare då =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Du borde ha skrivit spoiler om det där om med monstertrucken, finns faktiskt folk som inte är där än!! Oj sorry! Det tänkte jag inte på, är ledsen för det. Tack för påvisandet ska inte upprepas. Visual_Kei Eftersom jag inte svarade negativt så vet jag inte, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej, jag har inte för mig att jag pratat med henne,... hon kanske är där vissa dagar vid vissa tidpunkter eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej, jag har inte för mig att jag pratat med henne,... hon kanske är där vissa dagar vid vissa tidpunkter eller nåt. Jo det är säkert något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts