Jump to content

Tjejen på körskolan?

Share

Recommended Posts

Vart finns tjejen på körskolan? Jag har gjort alla körskole uppdrag och fått silver och brons på några,... men nu finns inte tjejen där,... vart har hon tagit vägen???

michelle tror jag hon hette,...

Första gången jag gick till körskolan, typ direkt när jag kom till San Fierro så var Michelle där.

Jag gick fram till henna och prata, man får du välja om man vill svara positivt eller negativt, jag valde positivt och då vart hon min flickvän.

Så nu kan man fixa bilen hos henne gratis samt att efter några dater så får man nycklarna till hennes monstertruck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången jag gick till körskolan, typ direkt när jag kom till San Fierro så var Michelle där.

Jag gick fram till henna och prata, man får du välja om man vill svara positivt eller negativt, jag valde positivt och då vart hon min flickvän.

Så nu kan man fixa bilen hos henne gratis samt att efter några dater så får man nycklarna till hennes monstertruck.

Du borde ha skrivit spoiler om det där om med monstertrucken, finns faktiskt folk som inte är där än!! -_-:P-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde ha skrivit spoiler om det där om med monstertrucken, finns faktiskt folk som inte är där än!! :lol::(:P

Oj sorry! Det tänkte jag inte på, är ledsen för det.

Tack för påvisandet ska inte upprepas.

Visual_Kei

Eftersom jag inte svarade negativt så vet jag inte, sorry

Länk till kommentar
Dela på andra sidor