BroDD Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 onödig tråd kanske men... kan man inte få 100% om man slår in liv/armor koderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Grattis, du har köpt ett spel för flera kronor sen går du och fuskar. Enligt mig är du inte värd och få 100% då. Frågan kan jag inte ge något svar på tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Grattis, du har köpt ett spel för flera kronor sen går du och fuskar. Enligt mig är du inte värd och få 100% då. Frågan kan jag inte ge något svar på tyvärr... typiskt idiot svar.. han kanske tykcer om å fuskar jag fuskar.. jaa.. man kan få 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 typiskt idiot svar.. han kanske tykcer om å fuskar jag fuskar.. jaa.. man kan få 100 % Varför spela om man ska fuska?!? Ett spel skall vara en aning krävande, om nu jag tycker det förstör själva spelandet så får väl jag tycka det. Hur jävla korkat mitt svar kan vara så är nog ditt minst lika korkat om inte värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Varför spela om man ska fuska?!? Ett spel skall vara en aning krävande, om nu jag tycker det förstör själva spelandet så får väl jag tycka det. Hur jävla korkat mitt svar kan vara så är nog ditt minst lika korkat om inte värre. håller med dig man köper väll inte ett spel man inte kan klara utan fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 låt dom som vill fuska , fuska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Om man inte kör uppdrag (och inte sparar efter) så är det väll OK att fuska för att få vapen och annat för att sen slakta frontyard ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Varför spela om man ska fuska?!? Ett spel skall vara en aning krävande, om nu jag tycker det förstör själva spelandet så får väl jag tycka det. Hur jävla korkat mitt svar kan vara så är nog ditt minst lika korkat om inte värre. och om han tycker att det är okej att fuska så får han tycka det. Alla tycker olika som med allt annat i livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Varför spela om man ska fuska?!? Ett spel skall vara en aning krävande, om nu jag tycker det förstör själva spelandet så får väl jag tycka det. Hur jävla korkat mitt svar kan vara så är nog ditt minst lika korkat om inte värre. 3rezz svar var inte korkat. Men ditt var. Varför köpa ett spel som man inte tycker e kul o köra men de e kanske blir kul me fusk?? Och alla får väll göra som dom vill. Inte bestämmer du vad alla ska göra? nej tänkte väll det... Edit: ang frågan: så tror inte det. Asså man kan nog få 100% om man fuskar. Jag vet inte för jag har inte spelet men jag skulle tro de. Redigerad 2 november, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men spela i 2 filer då!! Ett me fusk å ett vanligt så gjorde ja me VC å jag fick 100% på båda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts