DIEXEL Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag undrar om det finns hus med GARAGE ute på landsbygden som man kan köpa (första eller andra ön) ? Är i stort behov av hus med garage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ditt första hus har garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ditt första hus har garage Han ville ju ha det på landsbygden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag undrar om det finns hus med GARAGE ute på landsbygden som man kan köpa (första eller andra ön) ? Är i stort behov av hus med garage! Jag tror det fanns ett hus man kunde köpa i dillimore (stavning) men jag är inte helt säker.. Det ska iallafall finnas ett köpbart hus i Los Santos landsbygd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Finns en stuga i Angel Pine om jag inte minns fel, i annat fall finns det ett nära lastbilspimpen ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kanske inte så mycket till hjälp men i santa maria beach finns ett köpbart hus med ett tvåbils garage. Det är iaf närmare landsbygden än huset i ganton, eller det beror på var du ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 finns det ett hus med garage i dillimore till höger om norr , har köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts