J-coop Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nägon som vet ifall man måste sälja till 50 personer på samma gång när man kör glassbilen. Eller måste man sälja mer.(Jag har sålt till 51 personer först 31 st och sen 20 men jag klarar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Luve ViceCity Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nägon som vet ifall man måste sälja till 50 personer på samma gång när man kör glassbilen. Eller måste man sälja mer.(Jag har sålt till 51 personer först 31 st och sen 20 men jag klarar det inte. Jafg sålde 69 st ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Man måste sälja 50 på samma gång tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 jag säljer lite då o då..man får ungefär 15 spänn varje gång någon handlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Japp samma gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag trodde först att det räckte med hur många gånger som hällst så jag gjorde 25 2bbr men inget hände så jag fick göra 50st till...(gjorde faktist 51st, hehe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 lånar tråden lite, Hur skaffar man kunder då? Åker runt och tjuter i hela stan, alla skjuter ju på mig och så står det "no costomers in this area, try another one". hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 lånar tråden lite, Hur skaffar man kunder då? Åker runt och tjuter i hela stan, alla skjuter ju på mig och så står det "no costomers in this area, try another one". hjälp? Stanna med bilen vart som helst, då kommer det kunder springande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 sälj glassen på den östra ön så slipper du alla gäng som kommer o skjuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Stanna med bilen vart som helst, då kommer det kunder springande.. Ja, man lär sig hur kunderna ser ut som vill köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 kör runt på Starfish några varv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag sålde 50 glassar skitsnabbt genom att parkera vid biker club i DownTown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag sålde 50 glassar skitsnabbt genom att parkera vid biker club i DownTown det är nog egentligen inte glass man säljer, men du var jätteduktig ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 De är knark man säljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 De är knark man säljer. Jagvet men det är ju knark i glassen...dem dör ju om dem äter för många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Vid vägen vid hamnen på första ön är väldigt bra ställe att sälja på! Om snuten sticker upp sitt fula tryne åker man bara fram och tillbaka på sträckan vid hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts