Upson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/111222333bfbfbf2221111.jpg Battlefield 2, uppföljaren till originalet, också tillverkat av den svenska studion. Spelet ryktas komma februari 2005, det finns en del bilder, en del filmer ute. Ser grymt bra ut! Några nya features: -Spela över 100 pers online på PC. -Kartorna ändrar storlek beroende på antal spelare för en unik upplevelse varje gång. Tre armeer, USA, China och Mellanöstern. -man går ifrån menig, kanske ända till General beroende på skicklighet. Full in-game community support. Skapa klaner, chatta, mm. Röstkommunikation inegrerat. Vad tror ni om denna uppföljare? Vad vill ni/vill ni inte ha med? Battlefield 2 Officiell Hemsida Svensk BF Community Redigerad 1 november, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 -Spela över 100 pers online på PC. laggar nog sönder om man lirar online, bokstavligt (om nu inte alla är grannar med varandra och har 100mbps uppkopplingar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Joint Operations funkade perfa för mig och det var typ 120 och jag har 0.5 ADSL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 laggar nog sönder om man lirar online, bokstavligt (om nu inte alla är grannar med varandra och har 100mbps uppkopplingar) Tyckte inte det flöt särskilt fint över 40 spelare + att baorna inte kändes rätt för för många, då det mest spammades. Hoppas det funkar bättre nu... Det är med att man kan ta kommandot över en grupp soldater och öka sin ranking kommer nog att fungera som i AA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det kommer finnnas förstörbar object i naturen som tex. broar och hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det kommer finnnas förstörbar object i naturen som tex. broar och hus! Japp det är grymt, men brukar inbringa lagg för många. Hoppas det funkar fint. BF-News har i sin bildsektion exempel på detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 man ska vara mellanöstern och kasta några nades sen ropa yalla yalla till medspelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 inte direkt att jag är FPS-fan eller något, men ser ut att bli skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) man ska vara mellanöstern och kasta några nades sen ropa yalla yalla till medspelarna haha nej Dom har också vapen det finns : USA , Kina och Mellanöstern. Fast vi har inte fått sett någon bild på kinesiska armen... Edit : här kommer en bild Redigerad 2 november, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 oohhh hujeda mig vad vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 oohhh hujeda mig vad vackert couldnt agree more!! mer pics! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kommer inte bli så vackert när millitärerna kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 laggar nog sönder om man lirar online, bokstavligt (om nu inte alla är grannar med varandra och har 100mbps uppkopplingar) rätt skoj de vore om man spelade så . Man dödar en så hör man över gatan. LOTTO JÄVEL! Men till topicen så kan jag säga att jag längtar baken av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Här hittar ni många bilder Vissa bilder är det väldigt långa vita streck, antagligen efter missiler, på. Men det blir ju lite jobbigt i längden med vita streck över allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 en sak jag inte fattar är att dom har ju sagt att banan ska anpassa sig på antal spelare det är . Tex. jag spelar på en server det är 100 av 100 spelare inne. Så sticker 50stycken helt plötsligt. Blir banan mindre då direkt? och om jag är på de område som kapas av dör jag då? ett till screen : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 en sak jag inte fattar är att dom har ju sagt att banan ska anpassa sig på antal spelare det är . Tex. jag spelar på en server det är 100 av 100 spelare inne. Så sticker 50stycken helt plötsligt. Blir banan mindre då direkt? och om jag är på de område som kapas av dör jag då? ett till screen : Tror inte banan ändrar storlek under spelets gång, bara mellan rundorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 tänk er att sitta i en stor lastbil med 29 polare och chatta på vägen till frontlinjen ahhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 dom hade tydligen lite problem med chatten, kom massor av ljud typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/111222333bfbfbf2221111.jpg Battlefield 2, uppföljaren till originalet, också tillverkat av den svenska studion. Spelet ryktas komma februari 2005, det finns en del bilder, en del filmer ute. Ser grymt bra ut! Några nya features: -Spela över 100 pers online på PC. -Kartorna ändrar storlek beroende på antal spelare för en unik upplevelse varje gång. Tre armeer, USA, China och Mellanöstern. -man går ifrån menig, kanske ända till General beroende på skicklighet. Full in-game community support. Skapa klaner, chatta, mm. Röstkommunikation inegrerat. Vad tror ni om denna uppföljare? Vad vill ni/vill ni inte ha med? Battlefield 2 Officiell Hemsida Svensk BF Community Ähh, Ändra till www.bfsajten.com istället för BFC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ähh, Ändra till www.bfsajten.com istället för BFC ja gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts