Ozzy Osbourne Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vad händer när man fått en högre status med relationen med Denise? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vill du inte upptäcka något själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vill du inte upptäcka något själv? jo men jag vill också veta om det är värt att gå på dates med henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 tror man får en PIMP klädsel, tror jag läste det någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad händer när man fått en högre status med relationen med Denise? Jag fick 80% tror jag det var innan jag fortsatte storyn och det ända jag fick var nycklarna till hennes bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Om du absolut vill veta. På höger sida om hennes hus ser du en gammal men fin bil, (går som sjutton kan jag säga) den får du nycklarna till. När du sen lyckas komma lite längre får du en "pimpkostym" som typ är blå. När du får 100% vet jag inte vad som händer, är där om någon dejt eller två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Pex Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Om du absolut vill veta. På höger sida om hennes hus ser du en gammal men fin bil, (går som sjutton kan jag säga) den får du nycklarna till. När du sen lyckas komma lite längre får du en "pimpkostym" som typ är blå. När du får 100% vet jag inte vad som händer, är där om någon dejt eller två! Man KAN flytta in med henne men man måste ha 100% för att flytta in med henne man går alldeles vid dörren och där finns det en röd plup och om man går på den så kan man flytta in med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kan man göra det fast man är i andra stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Pex Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man kan de men då kanske det blir minus i Denise, så man kan åka till henne ibland och ha kul med henne så men om man inte gör de då vill hon inte träffa CJ någe mer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Strunta i hon bara.. Hon e ond ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har rött minus på bruden..och sen när man äntligen åker tillbaka till Los Santos så är hon alltid ute..hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har rött minus på bruden..och sen när man äntligen åker tillbaka till Los Santos så är hon alltid ute..hm snacka om bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts