Emil Pex Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tjenare GTA-Spelare när jag kom till landet bara försvann hela gröna gänget och hela Terotorium bara försvann också. jag undrar varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Du avbröt det 'uppdraget'.. men det kommer tbx.. efter ett bra tag dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när kommer det tillbaka... jag är i las venturas och har inte fått tillbaka de.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 I slutklämmen.. sen är det alltid kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när kommer det tillbaka... jag är i las venturas och har inte fått tillbaka de.. :'( Jag har inga uppdrag att göra i LV och jag vet att spelet inte är slut men vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts