Mahalo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur bra känner ni igen er när ni kör omkring i san andreas själv gick jag vilse i skogen igår tog mig typ en kvart att komma där ifrån men det löste sig. kommer nog ta tid att lära sig alla sträckor utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur bra känner ni igen er när ni kör omkring i san andreas själv gick jag vilse i skogen igår tog mig typ en kvart att komma där ifrån men det löste sig. kommer nog ta tid att lära sig alla sträckor utantill lite halvdant.. jag funerar på om SA är för stort för att man ska kunna känna att det är rolit.. i VC kunde man ju varje ställe utantill, vilket kan verka trist, men ändå gjorde att man hittade bra kunde göra snygga grejer osv.. kändes bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Haha, samma här... I södra San Fierro är det lätt till att man inte hittar, fastän man tittar på kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är mycket enkelt med targetsystemet. bara sätta ut en prick så lär man sig till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jepp, har använt mig av targetsystemet så gott som alltid när jag ska ta mig till ett ställe långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jepp, har använt mig av targetsystemet så gott som alltid när jag ska ta mig till ett ställe långt bort. vad är target systemet? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Los Santos är enkelt att hitta i men det är ju enormt svårt att hitta i landskapet..det är fan asstort! Redigerad 1 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) vad är target systemet?:"> Du kan välja att markera på kartan vart du ska så visas en röd plupp på radarn vart du ska.. (Ruttet förklarat men hoppas du fattar någolunda.) Hm jag hittar inte ett skit i Los Santos Ghetto område även fast har kört om kring där as mkt. hittar inte nånstans på spelet. måste kolla på kartan jämt! Redigerad 2 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts