Joffe Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 är på uppdraget Photo opportunity när jag väll har hämtat Cesar och åkt till stället så ska ja ju ta kort på dom där snubbarna men det funkar inte. Det står att jag inte tog fotot och sen blir det mission failed. Vad ska jag göra försökt 3 gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) jag har inte gjort uppdraget, men har du testat att spara bilden? Redigerad 1 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har inte gjort uppdraget, men har du testat att spara bilden? Nej det har jag inte tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ah, många gör fel på det uppdraget.. Du ser ju Ryder och T-Bone. Men sen mera åt höger så kommer det 2st andra också. fota dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts