ShizzHnit Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har verkligen stora problem med uppdraget "Farewell, my love...". antingen slirar jag och hinner inte ifatt eller så börjar bilen brinna. kan någon ge mig några tips hur jag skulle kunna klara detta uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Jag är på samma... Jag har hört att spelet fattar när man tycker et är svårt, så det blir lättare... (Om du förlorar och inte laddar om...) Edit: Ta det lungt, och håll dig på banan... Se till att inte få sladd... Redigerad 1 november, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Dra ifrån dom allt du har i början. I mitten så tar ud det bara lugnt. Du kan ju köra 2-3 ggr bara för att knapra in banan ordentligt, gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts