busniclas Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vet någon vart man spelar biljard, har för mig att jag läste någonstans att det var väldigt nära Grove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vet någon vart man spelar biljard, har för mig att jag läste någonstans att det var väldigt nära Grove Street. kolla martiniglaset på din karta som följde med spelet, det glaset som ligger vid grove street.., ungefär vid Denise eller Big Smokes hus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 raka gatan från ditt hus i hooden till ett hus bredvid bron är det väl du lär inte missa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 eller så går han in på vilken bar som hellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts