PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tjenare, GTA-freaks! Hur kan jag ha hela kartan, när jag inte ens kommit till Las Venturas? Jag tror jag är på det sista uppdraget med Katalina (Farewell, My Love)... Vet inte om jag möjligtvis har haft den innan dess... Men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kartan utökas i.o.m att du är på platsen, om du t.ex åker till wheatstone så blir den tydlig på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jo, jag vet, och jag har flugit så långt jag klarade i Las Venturas, men jag klarade aldrig hela... (Konstigt va? ) Men jag har inte varit i hela Las Venturas, som sagt... Varför har jag kartan för det då? (Synd att klaga, men...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts