Emil Pex Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tjenare GTA Spelare Jag hade fullt i muskler men då kom jag till landet men dom dära poliserna men mina muskler för svagades och jag undrar varför musklarna försvinner :'( Det är kanke man äter Sallad Meal så man inte får fett i sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Salad Meal innehåller inget fett alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har hört att om man inte har något fett alls så försvinner musklerna efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kanske beror på att man kanske inte kan ha hög stammina och myckt muskler samtidigt, fast det är bara spekulation.. Det kanske ligger något i det där med fettet. I verkligeheten kan du inte bygga muskler utan fett i a f. Du kan använda tillskott men det är vatten som försvinner när du slutar träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts