rcd Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Tja detta kanske är onödigt men vet ni att det finns Delfiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 det skulle finnas samma djur som i vice city. har själv bara sett sköldpadda hittills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok det finns maneter med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Mm , jag vet , jag åkte in i en delfins stjärt när jag var ute och simmade efter frukosten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Skulle ha varit grymt om R* kunde laggt in lite vattenväxter och stenar och sånt En haj hade varit jeavligt soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Fanns ju hajar i Vice City så det finns nog hajar i San Andreas med. Jag har bara sett en sköldpadda och maneter och fiskstimm och shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja simmar fan hela tiden ochja har sett sköldpadda,delfin,manet o småfisk men ingen haj, fast de kanske man inte vill stöta på då blir man väl uppäten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja simmar fan hela tiden ochja har sett sköldpadda,delfin,manet o småfisk men ingen haj, fast de kanske man inte vill stöta på då blir man väl uppäten jag har sett en haj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har du sett en haj? Säker på att du inte tog en delfin för en haj då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har också sett än haj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts