tejwarius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Personligen gillar jag Savanna, den ser bäst ut och går att modda snyggast. Men jag har en viss förkärlek till Vodoo eftersom den fanns med i Vice City. Edit: Har jag missat nån? Redigerad 1 november, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vote: Blade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Finns det några lowriders som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är bäst dra i Blade tycker jag, men Savannan är snyggast. Jag moddade en Savanna med eldsflammor, nitro, kromade bumpers, guldfärgade fälgar å rubbet, den blev fräch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts