Colan K Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Årets spel 2004 kan man nu rösta fram på SVT... fall någon e intresserad. tänkte bara säga det, Redigerad 7 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jepp rösta på gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kan väl länka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22414 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man ska egentligen inte rösta om man inte har spelat alla spel som är listade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hett att spel som inte släptts än, men släpps i år inte får vara med. T ex Half-Life 2, Halo 2 och dem där som ingen skulle rösta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man ska egentligen inte rösta om man inte har spelat alla spel som är listade. haha! det är ju jätte många spel jag tror inte att någon här har spelat alla dom spelen. Förresten kollar ni på kontroll? Det har börjar bli lite bättre dom har börjat prata om dom nyaste spelen på marknaden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har spelet och röstade GTA san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har spelet och röstade GTA san andreas bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 DOOM 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 DOOM 3... Har spelat och röstade Far Cry. Har spelat GTA:SA också, fast röstade ej på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har spelat och röstade Far Cry. Har spelat GTA:SA också, fast röstade ej på det Farcry? Isch säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag röstade Doom3 eftersom jag tyckte det var bra och så efterlängtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 fast monstren sabba en del känsla i spelet. Fast dom lyssnade på kritiken och satte mer utomhusbanor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ninaj Gaiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Har bara lirat dessa spel på listan: Battlefield Vietnam En bra uppföljare till BF42, men lite för likt 1942. Burnout 3 Mycket bra spel, bra fartkänsla och härliga krockar. Detta spel röstade jag på. Driv3r Inte så lyckat som jag trodde det skulle bli. FIFA 2005 Mycket bra sportspel med nya finter än föregångaren, andra plats för mig. Flatout Såg fram emot detta spel väldigt mycket, men jag blev väldigt besviken över dess stelhet. NHL 2005 Mycket underhållande hockeyspel, som placerar sig på tredje plats för mig. Sims 2 Ett slags beroendeframkallade spel, men efter ett tag blir det tråkigt. Så min top3 från den listan ser ut så här: 1. Burnout 3 [Xbox] 2. FIFA 2005 [PC] 3. NHL 2005 [PC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 haha hur kan du säga att BFV är likt bf1942? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Tycker det är lite tidigt att rösta fram det nu. Alla spel är inte släppta typ. Dessutom finns det väldigt få spel att välja mellan i deras lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag röstade på Pro evulotion soccer 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Röstade på GTA:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts