pocket_brother Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) jag har lite fråger till ER! 1.hur många listor finns det? 2.vad får man om man gör lista1 och lista2 osv! 3.får man nånting om man klarar all unique jumps iså fall vad! 4.kan man få en lista på allt man får när man tar typ 10,20 och 30 h.p osv! 5.jag vill gärna ha nåt tips till uppdraget the driver det är ju omöjligt han har ju en snabbare bil! 6.kan man få en karta på h.p! tack på föhand Redigerad 24 november, 2002 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 hallå! nån hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 1. ? 2. ? 3. ? 4. Tror inte det 5. Kör in i honom från sidan där bak så vänder hans bil på sig och då får du ett regelt försprång. 6. Det kan man få ( det finns någon annan som har frågat det också läs på den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 På the driver sköt jag sönder alla hans däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 1. 4 stycken 2. man får olika bra bilar, en av dom är sandking 3.man får inget, förutom pengar 4.nej (om ingen har orkat gjort det) 5.du måste åka alldeles efter honom, när hann gör ett misstag kan du köra om honom och vinna...(så gjorde jag) 6. det finns som sagt en lista på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts