galna_kristoffer Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag läste att gin and juice skulle vara med i splet men har inte hört den..någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har itne heller hört den, me man vet ju aldrig. haha, har ni hört vad dom sa i radion en gång? "Fucking reflections, can't make a game, Tanner you sucks!". Höll på att skratta ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 lyssna på las santos radio eller va den heter där spelar dom snoop och dr.dre låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Har itne heller hört den, me man vet ju aldrig. haha, har ni hört vad dom sa i radion en gång? "Fucking reflections, can't make a game, Tanner you sucks!". Höll på att skratta ihjäl mig Naa..radion sa dom inte det utan det var ett uppdrag när man skulle sno någon rapp bok eller ngt! Åt han som inte har ngn rappröst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts