Turkia Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vilka vapen kan man ha dubbel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Och när kan man ha det? Ska man dra till skjutbanor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Mini SMG sen kan man säkert ha 2 pistoler oxxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoOoNiii Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 två ak's skulle sitta skönt eller m4or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 två ak's skulle sitta skönt eller m4or Låter inte lite overkligt att stå med två ak's ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man måste öva med dem... (Genom att skjuta på olika föremål/människor...) Tror att högsta skillen är Gangster... En fråga dock; Hur skaffar man sig två vapen, när man väl nått Gangster? (Vi snackar Pistol och Machine Gun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Låter inte lite overkligt att stå med två ak's ? Rambo stod ju med 2 stycken M60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 gangster är inte högsta, tror att hitman är högsta. Också då man kan hålla 2 vapen på samma gång. Gangster är ju fan skitlätt och nå, och samma med hitman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hitman kanske är högre... Men det står i och för sig "Keep on practicing till you reach the Ganster skill..." I vilket fall som helst... Jag har Hit Mat-skill på SMG, hur fixar jag 2 puffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man kan nog bara ha dubbel på de vapen som CJ håller med en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej Hitman är högsta ranken i weapon skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 gangster är inte högsta, tror att hitman är högsta. Också då man kan hålla 2 vapen på samma gång. Gangster är ju fan skitlätt och nå, och samma med hitman! ja nådde Hitman med AK på två försök i Reuniting the Families.. så lätt äre att få Hitman PETsson: jag tror inte SMG går.. jag har också hitman i det, tror bara Mini-SMG och pistoler går att ha dubbel i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har 2 pistoler, jag var inne på ammunation och tävlade lite. Och så klarade jag dom 12 stegen man ska gå igenom och nu kan jag använda 2 pistoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har 2 pistoler, jag var inne på ammunation och tävlade lite. Och så klarade jag dom 12 stegen man ska gå igenom och nu kan jag använda 2 pistoler. Är det mycket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kommer sitta fint med 2 uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts